Het grote avontuur gaat dan bijna beginnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Silke Minnema - WaarBenJij.nu Het grote avontuur gaat dan bijna beginnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Silke Minnema - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur gaat dan bijna beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Silke

18 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Dan is het bijna zover, morgenvroeg om half 12 vlieg ik naar Aruba, om daar voor 5 maanden stage te lopen. Wat een spannend maar ontzettend leuk avontuur. De afgelopen weken zijn erg druk geweest dingen die nog geregeld moesten worden, op school afspraken, en natuurlijk afscheid nemen van iedereen. Het is zo raar om niet tot volgende week te zeggen maar tot over 5 maanden. Als je dan zo'n afscheid hebt merk je hoe belangrijk iedereen hier voor je is en wat ze voor je doen. Iedereen nog een keer super bedankt voor alle lieve kaartjes, woorden en cadeaus! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van wat er allemaal gaat gebeuren. Dit klinkt misschien wat emotioneel maar ik heb er echt ontzettend veel zin in om weg te gaan. Een groot avontuur vol met nieuwe ervaringen.
Morgen om half 12 vertrek ik dan echt om om half 6 mijn voeten op Arubaanse grond te kunnen zetten. De slippers zitten al in de tas zodat ik gelijk mijn dichte schoenen kan omwisselen. Het is daar 5 uur eerder dan hier in Nederland. Dus als iedereen gaat slapen begint bij ons de avond pas.
Ik zal proberen om zeker elke week een update te plaatsen. Ik wens iedereen heel veel succes met de tentamens,afstuderen,slagen,werken en alles wat jullie ook nog moeten doen.
Heel erg bedankt voor alle lieve reacties en ik ga ervan genieten!

Heel veel liefs Silke

  • 18 Januari 2014 - 21:12

    Heleen:

    Genieten sil, dat is het belangrijkste! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 8336

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 06 Juni 2014

Aruba

Landen bezocht: