Nog maar 1 week en dan komt er al bezoek! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Silke Minnema - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week en dan komt er al bezoek! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Silke Minnema - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week en dan komt er al bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Silke

07 April 2014 | Aruba, Oranjestad

En dan is het bijna zover! Zondag komen Sjoerd,Irma en Lotte. Ik vertel ze elke keer wat ik meemaak maar als ze er zijn kunnen ze pas echt zien wat ik bedoel. Dan kunnen ze ook lekker genieten van het zonnetje wat hier lekker schijnt. Ik heb ze al gewaarschuwd dat ze zich wel goed moeten insmeren.
In deze week gaan we veel leuke dingen doen en kan ik ze alles laten zien. Het zal een drukke maar hele leuke week worden! Het mag van mij eigenlijk al wel zondag zijn. Maar gelukkig gaat de tijd erg snel.

De tijd gaat nu ook heel erg snel, want zondag komen ze dan maandag gaan ze dan weer naar huis, de dag erop vertrek ik al naar Curaçao voor 5 dagen. En dan is het nog maar 6! weken voordat ik alweer naar huis ga. De tijd qua schoolopdrachten begint nu dus ook te dringen. Het is best lastig om als je een vraag hebt over een opdracht om deze te stellen omdat je toch ver weg bent. We hebben een duidelijke planning en daar houden we ons dan ook aan. Ik hoop dat ik alles zo ver mogelijk af heb voordat mijn ouders en zus komen, dan kan ik dan genieten van de tijd.

Ik heb Vrijdag mijn certificaat gehaald van het Salsa dansen! Ik vond de cursus echt heel erg leuk en was zelfs nog aan het twijfelen of ik ermee door wilden gaan. Maar ik ga er waarschijnlijk niks mee doen en de kans is ook groot dat ik het vergeet als ik het niet regelmatig doe. En met niveau 1 wat ik nu heb kan je toch mooi laten zien wat salsa inhoudt. Ik heb er ook een aantal leuke filmpjes van. Er zijn nu al zoveel foto's en filmpjes die bekeken kunnen worden als ik weer thuis kom, dat wordt een selectie maken denk ik..

Ik moet even goed nadenken wat ik ook alweer allemaal gedaan heb de afgelopen tijd. Ik hoop dat ik alles vertel, en anders komen de verhalen nog wel.

Volgende week maandag hebben we de examenles van het duiken met de theorie erbij. Als dit allemaal goed gaat heb ik ook mijn Padi. Weer een mooi certificaat erbij. Bij de duik die we vorige week hebben gehad hebben we ook een schildpad gezien! Heel mooi om te zien hoe zo'n beest rustig zwemt en alles op het gemakje doet. We hadden geluk met het weer, door de zon konden we alles heel mooi zien en waren de kleuren feller.

Zondag zijn we op een boot geweest met een grote groep van Perle. Met deze boot zijn we langs verschillende mooie snorkel plaatsen geweest. Ik dacht van te voren dat ik levend zou verbranden maar dat is gelukkig niet gebeurd. Dat geeft ook wel aan dat ik toch al goed gekleurd ben.

Het enige waar ik nog steeds last van heb zijn de muggen. Als je je insmeert met deet zouden ze je niet moeten prikken maar helaas gebeurd het nog steeds. Of je vergeet een klein plekje en daar verzamelen ze zich dan. Normaal gesproken blijven ze dan lang zitten maar de volgende dag zijn ze alweer weg wat een groot voordeel is!

ik ben ook nog steeds bezig met het bootcampen. Op de Maandag avond, de woensdag avond en de vrijdag ochtend. Het is leuk om te merken dat het steeds beter gaat. Ik kan nu al veel meer krachtoefeningen dan aan het begin. Wees maar niet bang ik kom niet thuis al bodybuilder.
Op de donderdag avond hockey ik ook nog steeds hier. Ik hoorde dat de jeugd op de zaterdag ochtend training krijgt en dat ze ook wedstrijden spelen. Ze hebben mij toen gevraagd of ik hierbij wilden helpen, dat lijkt mij erg leuk dus daar ga ik zaterdag bij helpen.

Mijn kamer begint ook steeds meer kleur te krijgen aan de muur met alle lieve kaartjes die ik krijg. Mebius het tweede kaartje is ook aangekomen:) en ik blijf zeker mijzelf!

Heel veel liefs Silke

  • 07 April 2014 - 17:34

    Rachel De Haard:

    Super leuk om te lezen dat jullie het fijn hebben daar. nog veel plezier en geniet er nog maar goed van.
    Groetjes Rachel

  • 07 April 2014 - 17:52

    Leida Van Doornhenkenleida, Ziggo.nl:

    Leuk verslag silleke, ik wens je een fijne week met je familie,en dan naar curaçao weer een hoogtepunt,geniet er allemaal ontzettend van, en zorg goed voor elkaarmaar wel voorzichtig zijn, groetjes aan de meiden, oma facebook

  • 07 April 2014 - 19:46

    Sjoerd:

    Ha Silke , ja we hebben er veel zin in om volgende week te komen,
    xx sjoerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 8331

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 06 Juni 2014

Aruba

Landen bezocht: