Nog vijf uur en dan zit ik alweer in het vliegtuig - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Silke Minnema - WaarBenJij.nu Nog vijf uur en dan zit ik alweer in het vliegtuig - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Silke Minnema - WaarBenJij.nu

Nog vijf uur en dan zit ik alweer in het vliegtuig

Blijf op de hoogte en volg Silke

06 Juni 2014 | Aruba, Oranjestad

Nu zit het mooie avontuur er dan toch echt op. De afgelopen vijf maanden heb ik ontzettend genoten en heb ik ontzettend veel geleerd. Ik ben hier heen gekomen om het CIOS af te ronden en daar ben ik ook in geslaagd. Ik heb zo’n geweldige tijd gehad waarbij ik nieuwe mensen heb leren kennen en veel nieuwe dingen heb gedaan. Ik wil iedereen die hier is geweest ook bedanken voor de top tijd! Ik had dit echt niet willen missen en ben enorm blij dat ik deze kans heb gekregen en ook heb genomen. Ik ben nu dit verhaal aan het typen en over 3 uur sta ik al op het vliegveld, dat is niet voor te stellen. Ik kijk er ontzettend naar uit om weer naar Nederland te gaan, om iedereen te zien en om iedereen mijn verhalen te vertellen. Dat zijn er namelijk nogal wat. Vanochtend moest ik mijn kamer schoon hebben, ik heb alles opgeruimd en in mijn tas gestopt, dat was ook apart. In deze kamer heb ik de afgelopen vijf maanden gewoond en nu ga ik weg en zal ik het waarschijnlijk niet snel weer terug zien.

Vanavond om half 8, Arubaanse tijd, vlieg ik naar Nederland om daar morgen ochtend rond half 11 aan te komen. Ik kijk er ontzettend naar uit. Ik zal iedereen snel zien om mijn verhalen te vertellen, en jullie verhalen ook te horen.

Het deed mij erg goed hoe jullie met mij bezig waren, de lieve kaartjes en de berichtjes. Soms heb ik ook wat minder van mij laten horen, omdat ik dan druk bezig was met van alles en nog wat. Ik heb het echt enorm gewaardeerd. Ik ga jullie hier ook verder niet meer bezig houden met mijn verhalen, deze zal ik jullie persoonlijk vertellen als je dat wilt.
De afgelopen vijf maanden hebben jullie mijn verhalen kunnen lezen en ik hoop dat ik jullie zo een kleine indruk heb gegeven van het leven hier. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten om mijn verhalen te lezen.
Voor nu zeg ik tot ziens! Iedereen bedankt voor het lezen van mijn verhalen! En tot snel.

Heel veel liefs en een dikke kus Silke

  • 06 Juni 2014 - 21:00

    Peter Van Opstal:

    Fijne reis!! :) Ik ben er nog een paar weekjes, inderdaad een geweldige ervaring. Aruba!

  • 06 Juni 2014 - 23:28

    Irma De Vries:

    dag lieve schat ,
    tot morgen

    sjoerd

  • 07 Juni 2014 - 00:18

    Bettine:

    Hoi Silke,

    Goede reis voor jullie alle 3, Ik zie je morgen wel op het vliegveld, om inderdaad de verhalen van jullie zelf te horen.

    groetjes Bettine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silke

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1911
Totaal aantal bezoekers 8334

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 06 Juni 2014

Aruba

Landen bezocht: