Aruba - Reisverslagen van Silke Minnema - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslagen van Silke Minnema - WaarBenJij.nu

Aruba

Morgen, 19 januari, ga ik dan echt vertrekken naar Aruba samen met Pleun en Emma. Wij gaan de gymlessen op de basisschool en de middelbare school verzorgen. Wij gaan hier voor 5 maanden naar toe. Als het goed is ben ik als ik weer thuis kom afgestudeerd aan het CIOS! Het zal een spannende maar zeker leuke tijd worden. Via deze blog probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen en wat ik meemaak. Ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld krijgen van het leven daar.

Liefs Silke

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2014

Nog vijf uur en dan zit ik alweer in het vliegtuig

27 Mei 2014

Over 10 dagen vertrek ik alweer naar huis!

16 Mei 2014

En dan ben ik hier nog maar drie weken!

16 Mei 2014

En dan ben ik hier nog maar drie weken!

15 April 2014

Familie is gearriveerd!!
Silke

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8345

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 06 Juni 2014

Aruba

Landen bezocht: